close

終於把這部片看完了

前幾天抓完後  一直沒時間看



從很久以前就想看這部了

之前要去租時還找不到這部片..=.=




看完後  心情感覺很輕鬆愉快  溫馨浪漫又好笑 XD

Meg Ryan 和 Tom Hanks這兩個組合真的超棒的  很會演

跟 You've Got Mail 一樣

這部片高一時看過一次  那時還沒啥感覺  可能年紀太小吧 XD

直到前陣子第四台重播時才又重新好好看過一次

(妙的是  第四台播這部的時間竟然在半夜  

 阿是把這部當鬼片喔??  = =)


不過這兩部看完真的會很想談戀愛  XD

Meg的笑容真的很甜美 >////<

Tom Hanks 還是以前比較帥  XD

 



裡面有兩段台詞我很喜歡~


Doctor Marcia Fieldstone: What are you going to do?

Sam Baldwin: Well, I'm gonna get out of bed every morning... breath in and out
all day long. Then, after a while I won't have to remind myself to get out of b
ed every morning and breath in and out... and, then after a while, I won't have
 to think about how I had it great and perfect for a while.

我打算每天清晨起床,整天呼吸,過陣子…我就不必提醒自己…起床呼吸

再過一陣子…我就不會想起過去的甜蜜……

Doctor Marcia Fieldstone: Tell me what was so special about your wife?

Sam Baldwin: Well, how long is your program? Well, it was a million tiny little
 things that, when you added them all up, they meant we were suppose to be toge
ther... and I knew it. I knew it the very first time I touched her. It was like
 coming home... only to no home I'd ever known... I was just taking her hand to
 help her out of a car and I knew. It was like... magic.

無數件美好小事情,若加起來,那表示我們前生注定,我知道,頭一次接觸她時我便知道

就像回家,卻是前所未知的家,而我只是牽她的手…扶她下車,我就知道了,  就像是…魔法……

 


其實裡面很多台詞都很有感覺~


arrow
arrow
    全站熱搜

    windfox 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()